Як повернути чи обміняти товар

Умови повернення та обміну товару для покупців сайту muxomor.ua

 

У разі отримання товару неналежної якості (несправного) необхідно звернутися до чергового менеджера. Це можна зробити у письмовій формі або зателефонувавши. Менеджер допоможе вирішити питання і запропонує обмін або повернення коштів за товар.

Водночас звертаємо увагу, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 року «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» (із наступними змінами та доповненнями), дієтичні добавки належної якості відносяться до категорії продовольчих товарів і не підлягають обміну та поверненню, окрім випадків продажу непридатного для споживання товару.

У разі отримання Покупцем дієтичної добавки, непридатної для споживання, ми здійснюємо обмін товару на такий, що відповідає заявленій якості, або повертаємо за нього сплачені кошти. Таке повернення чи обмін можливі протягом 14 днів від моменту отримання товару Покупцем.

Заміна товару проводиться виключно у випадках, коли продукт непридатний для споживання, тобто:

  • містить сторонні речовини та/або предмети;
  • пошкоджений чи зіпсований у результаті механічних, хімічних або біологічних факторів.

 Процес заміни здійснюється протягом двох днів з моменту отримання нами поверненого товару.

Якщо на час заміни аналогічного товару немає у наявності, Покупець може обрати:

  • придбати інший товар з відповідним перерахунком вартості;
  • отримати назад кошти у розмірі вартості повернутого товару;
  • дочекатися появи аналогічного товару у продажу і тоді здійснити заміну.

 

Терміни та порядок повернення коштів:

  • повернення коштів здійснюється на ту саму платіжну карту, з якої було оплачено замовлення, протягом 5 робочих днів після підтвердження прийому товару;
  • не підлягають відшкодуванню товари, що повернули з порушенням умов зберігання (наприклад, без пломб чи ярликів, неповна комплектація). Такі товари не надсилаються Покупцеві повторно.

Розрахунки з Покупцем здійснюються виходячи з вартості товару на момент його придбання. Кошти повертаються тільки після підтвердження, що гарантійні умови не були порушені Покупцем.

 

Випадки, коли повернення або обмін неможливі:

  • товар експлуатували;
  • товар повернутий у неповній комплектації;
  • товар має дефекти, що виникли з вини Покупця.

 

Відмова від замовлення:

Якщо Покупець вже оформив замовлення, але вирішив від нього відмовитися, це можна зробити лише до моменту, коли відправлення ще знаходиться на складі компанії. Про відмову необхідно завчасно повідомити менеджера телефоном.


Повідомлення про дефект:

У разі виявлення дефекту Покупець зобов’язаний повідомити Продавця протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Для підтвердження дефекту товар відправляється Продавцю на експертизу. Якщо дефект підтверджується, Продавець відшкодовує повну вартість на вказані клієнтом реквізити

З питань повернення або обміну звертайтесь до менеджера з якості +380969889884 або поштою muxomorukr@gmail.com


Адреса для повернення товару:

м. Одеса, відділення «Нова Пошта» № 134.(Адреса: Каманіна, 16-А/2, місто Одеса, Одеська область, Україна.)

Отримувач: ФОП Оккель Маргарита Альбертівна

Телефон отримувача: +380969889884


Важливо:

При надсиланні товару кур’єрськими службами фактичною датою повернення вважається дата, зазначена на посилці. Обмін та повернення товару належної якості здійснюється коштом Продавця.